Základní sada firemních tiskovin / merkantilní / akcidenční tiskoviny

Prvním kontaktním a dotykovým materiálem, kterým se společnost, oddělení nebo obchodník prezentuje, je obvykle vizitka, obchodní nabídka, dopis, e-mail či jiný prezentační materiál s cílenou informací. Design a přehlednost těchto materiálů udává první výpovědní hodnotu o stavu společnosti, kterou zastupujeme a tu, se kterou komunikujeme. Celkově tyto firemní materiály představují "štábní kulturu", vztah vůči společnosti a sílu aplikovaného designu spojeného s vizuálním vjemem a dotykovým pocitem. Tyto merkantilní, nebo akcidenční sety materiálů musí splňovat jasnou definici v přehlednosti designu. Osoba, která v nich hledá, či je používá, se v nich musí dobře orientovat. Přehlednost a čistota designu firemních tiskovin představuje sílu, řád a stabilitu společnosti.

Základní sada firemních tiskovin

Tato sada materiálů se dá libovolně rozšířit o přesně specifikované materiály, které se mohou cíleně designovat dle dalšího užití a aplikace. Kompletní výrobu firemních tiskovin jsme schopni zajistit na klíč s dodáním do 10 dnů od odsouhlasení korektury. Další materiály lze definovat.