Výroční zprávy / koncepce

Nejčastějším materiálem, který může v exkluzivní formě představit koncepci užití vizuálního stylu a tak i budoucí záměry společnosti, její sílu, vztah k zaměstnancům a vedení společnosti a zároveň i její finanční hodnocení za předchozí rok, je po grafické stránce design Výroční zprávy v celkovém setu s dalšími prezentačními materiály. Celková stabilita, jistota a cíle společnostli lze velice jednoduchým způsobem představit právě pomocí Výroční zprávy té správné cílové skupině důsledným použitím síly koncepce a vizuálního stylu.

Výroční zprávy - reference

J&T Banka a Finance group 2001-13, J&T Moscow, IBI Bank AG, Zentiva 2001-08, Mero ČR a Mero Germany, NET4GAS, Všeobecná stavební spořitelna KB, Karim, Ministerstvo zahraničních věcí 2005 a 2006, Aero Vodochody, Biocel, Home Credit 1998, 1999, Léčiva, a.s. 1999 a 2000, Jihomoravská plynárenská 2001.